Overvejer GB med konen

Overvejer GB med konen

Slettet medlem

31 Jan 2015 på 10:03
Hej mænd
Har efterhånden prøvet at mødes med nogle forskellige fyre, der har været med til at forkæle Q. Det har været frækt men kunne godt tænke mig at se flere fyre om hende. Jeg tænker 3-4 veludrustet fyre og gerne en mørk imellem, det har hun ikke prøvet. Hun er 31 år og har en stram krop og en lille glat mis og lidt genert.
Hvis der er nogen af jer der har erfaring med det og har gode ideer til hvordan jeg får hende med på ideer, så lad mig høre fra jer.
Håber det ender frækt:-)

Zaksum

31 Jan 2015 på 15:26
det lyder jo ikke dårligt men frækt ;-)

Michael

31 Jan 2015 på 23:01
Jeg kan godt den dag ;-)

Men omkring emnet at overtale hende, bliver det jo nok nødt til at komme fra hende selv.
Du skal vel når hun er godt tændt lufte dine tanker for hende og kunne fornemme på hende om det ville tænde hende med flere fyre.
og hvis det er et turnoff for hende er der vel lidt lange udsigter.
men tænder det hende må du jo bare holde på at hun skal have lov at få en vild oplevelse. og så tage den derfra.

lowlaif

8 Feb 2015 på 09:09
Min exkone - havde een nat sammen med 12 mænd, mange af dem kom mere end een gang - det var ret vildt - men det var noget hun helt og holdent selv arrangerede jeg var tilstede, men deltog ikke - men det var vildt frækt da de sidste 2 fyre blev lukket ud af hoveddøren tidligt om morgenen, der lå hun på en pladdervåd madras inde i stuen med lukkede øjne, indtørret sperm på kroppen og i ansigtet - endnu ikke tørret sperm i håret... Hun trak mig helt ind til sig og sagde bare "hold om mig mens jeg sover"

Nogen timer senere kom jeg tilbage med bagerbrød - og hele huset lugtede af testoteron, ingen over 18 der ville gå ind i huset ville være i tvivl om hvad der var foregået...

Min nuværende kone kunne vildt godt tænke sig flere fyre, men på en lidt anden måde, hun vil gerne have een fyr af gangen, men når han er kommet skal han bare give plads til den næste og så fremdeles - hun ønsker en hel nat hvor hun uafbrudt har den ene unge smukke fyr med en stor pik der tager hende efter en anden...

Slettet medlem

4 Mar 2015 på 23:04
Citat (qforkæles * Jan 31, 2015 10:03)

Hej mænd
Har efterhånden prøvet at mødes med nogle forskellige fyre, der har været med til at forkæle Q. Det har været frækt men kunne godt tænke mig at se flere fyre om hende. Jeg tænker 3-4 veludrustet fyre og gerne en mørk imellem, det har hun ikke prøvet. Hun er 31 år og har en stram krop og en lille glat mis og lidt genert.
Hvis der er nogen af jer der har erfaring med det og har gode ideer til hvordan jeg får hende med på ideer, så lad mig høre fra jer.

Håber det ender frækt:-)

Hejsa,
Har prøvet en hel del gangbangs :-D, og arrangeret en del også - og det handler helt og aldeles om, at din q er klar mentalt.. Vil gerne hjælpe med at arrangere, hvis det kunne have nogen interesse

Fræk krop hun har :-))

Slettet medlem

18 Mar 2015 på 07:34
Jeg er helt sikkert frisk på et gb hvor vi er 3-4 stykker! Så sig gerne til :-D

Slettet medlem

23 Mar 2015 på 10:46
Hej alle frække

- jeg har lyst til at arrangere gangbang, så hvis I er seriøse kan I skrive en besked til mig - med tlf. Det vil foregå i starten af april. Der vil være et gebyr til dækning af de omkostninger jeg har.

Er der Qvinder, der vil være med - så lad mig også gerne høre :-)

SF hilsner