Flere indlæg og beretninger kunne være ønskelige.

Flere indlæg og beretninger kunne være ønskelige.

Slettet medlem

25 Jan 2015 på 12:09
Jeg har været på denne side stort set siden den blev startet og har fulgt med i den udvikling der er sket her.

Medlemstallet har langt oversteget forventningerne og en lille håndfuld af os har fra start lagt forskellige indlæg på i forum og blogs.

Man skulle tro at med et forøget medlemstal ville mængden af indlæg stige, men det er tilsyneladende ikke tilfældet.
Oftest er her ikke sket noget og forsiden ser ud som dagen før.

Altså jeg vil gerne underholdes og derfor ønsker jeg at medlemmerne kommer med deres beretninger og indlæg på forskellig vis.

Sider som denne nok tiltrækker en masse håbefulde mennesker der måske lige vil se hvad der sker og om der skulle være nogle muligheder for kontakt.
Specielt de mange mænd håber på kontaktmuligheder med nogle af de attraktive par.

En del af dem der opretter en profil logger ind nogle gange og glemmer sidenhen alt om den. Døde profiler findes på alle sider med muligheder for kontakt, for sådan er dette univers nu engang også.

Men os der trods alt besøger siden jævnligt bør jo i egen interesse gøre den spændende og levende.

Det kan kun ske ved at vi giver lidt af os selv og deltager med indlæg i blogs eller forum.
Jeg har lagt en del beretninger ind og de bliver læst, så interessen er der.
Det er i vores egen interesse at holde siden levende for at fastholde interessen for at besøge den.
Redigeret af Slettet medlem 25 Jan 2015 på 12:12

Slettet medlem

26 Jan 2015 på 13:49
Helt enig Ældre Herre, det er os selv der "skaber festen" her på sitet.

Omvendt er det jo ikke os alle der har et så righoldigt katalog af oplevelser at dele ud af som du har.

Slettet medlem

26 Jan 2015 på 21:51
Kataloget behøver såmænd ikke at være righoldigt, mindre kan sagtens gøre det.

Men kun ved at gøre siden spændende vil vi på sigt kunne fastholde en interesse for at være her.

Det er jo nok sådan at når man har meldt sig ind her så løber man siden igennem og tjekker hvad der er af interesse.
Når dette så efter nogle gange er blevet læst, så
logger man på for at se om der er nyt. Er der ingenting sket så forsvinder interessen og besøgene bliver færre for til sidst helt at udeblive.

Det er jo denne kedelige slutning det kunne være rart at undgå.

Slettet medlem

27 Jan 2015 på 08:42
Det er nok desværre sådan de fleste internetforums fungerer, det er de få der bidrager og de mange der tavst læser med uden at deltage.

Jeg forstår godt du som aktiv bliver skuffet over den mangelfulde respons. Jeg har jo selv begået een blog og her til morgen havde den været læst 71 gange og een havde kommenteret (Tak for det, Hotwife & Mand).

Jeg bilder mig ikke ind min enlige blog er kandidat til nogen litteraturpris, ej heller er den spækket med frække ord og sæd nedad væggene. Omvendt fortæller den ærligt om min debut her i cuckoldverdenen og har vel som sådan almen interesse hos wanna-be's i det mindste?

Måske kunne man forvente bare 10% af dem der læser også kommenterer? Det kan jo være fordi folk finder indlæggene røvkedelige og af ren høflighed undlader at kommentere, men alligevel?

Slettet medlem

27 Jan 2015 på 14:08
Du er dog blevet bekræftet i at et indlæg bliver læst og det i sig selv er en tilfredsstillende ting.
Der er ingen af os der er forfattere i større stil, og det er heller ikke det sagen drejer sig om.
Men det er rigtigt at de fleste gerne vil læse de ting der interesserer dem, men de synes ikke selv at de har noget at bidrage med.

Jeg tror mange tænker, arh jeg er ikke så god til at skrive og det vi har oplevet er ikke noget særligt.

Jeg er godt klar over at vi ikke kan ændre denne tingenes tilstand selvom det ville være til sidens eget bedste.

Jeg prøver blot på at gøre folk opmærksomme på at de er en del af fællesskabet og gerne må bidrage.

lowlaif

12 Feb 2015 på 10:40
Jeg har ikke sådan interesseret mig for statistikken på blogs før, men jeg synes at kunne bekræfte min egen formodning om at det ikke er voldsomt interessant hvad folk skriver på bloggen, jeg har lagt en real life story - og siden den forsvandt under "horizonten" har ingen læst den, med mange medlemmer, megen aktivitet så ryger de hurtigere ud af syne, med deraf følgende manglende læsning...

Så jeg tror ikke at blogs om real life events er det der skal holde siden kørende...