En Gang Gang gruppe her på siden.

En Gang Gang gruppe her på siden.

Slettet medlem

19 Jan 2015 på 10:23
Jeg så med interesse at der var etableret en Gang Bang gruppe her på siden for de interesserede og gik lige ind og så medlemslisten.

God spredning over hel landet og altså nok en gruppe som må formodes at være samlet omkring emnet fordi det er en interesse, men dog ikke noget der ville kunne komme til udførelse.
Derfor placerede jeg denne tråd under fiktiv.

Jeg kan godt forstå at GB har mange tilhængere for fænomenet er da spændende, frækt og interessant.

Jeg selv har været med i en Herreloge hvor vi 4 medlemmer var nogle lidt bedagede Herrer.
Denne Herreloge havde sit sidste aktive år i 2012, og det var i al beskedenhed mig der fandt de emner som kunne tænke sig at få en oplevelse det er at være midtpunkt for flere mænd.
Vi var en gruppe af ældre Herrer og selvom jeg var 65 år så var jeg en af de yngste. 2 af Herrerne var faktisk 70 år og en enkelt var "kun" i 50 ´erne.
Mange kvinder har en drøm om at blive taget af ældre erfarne Herrer og når jeg gik på jagt efter et emne i en chat var der ofte nogen som gik ind i en samtale.

Masser af chats fører ikke til andet end netop snak, men selvfølgelig kan man være heldig.

Mange kvinder har jo en drøm om at prøve at blive betjent af flere mænd og ønsket er da legitimt.
Alderen på dem jeg fandt var oftest i 40´erne. Altså modne kvinder der stadig ser godt ud.
Nogle af dem havde en partner med som så på og eventuelt tog billeder til eget brug.

En del af de kvinder der er til denne form har en lyst til underkastelse og til at blive brugt.
Og det er jo netop hvad hele konceptet går ud på.

Jeg har prøvet at skulle finde mænd til et GB og det er slet ikke let. Jeg havde direkte kontakt med 10 -12 mænd og da det kom til stykket kom der 4 + mig selv.

Jeg søgte kun efter gifte mænd da jeg havde en ide om at de har en der hjemme og måske passer lidt bedre på sig selv når de er ude i byen.

Min ide var at kvinden skulle kneppes uden gummi og have spermen.

Jeg havde senere en anden veninde som modtog besøg af 4 ældre Herrer flere gange. Hun fik spermen af alle 4 og det kan nok være at der blev fyldt op.
For hende var det udlevelsen af en drøm, og det var det jo også for os andre.

Slettet medlem

19 Jan 2015 på 12:02
Var hun i forhold, og var hendes bedre halvdel indforstået med det?
hvis du evt. skulle lave et arrengement i trekantsområdet hvor du står og mangler en fyr må du da endelig skrive.
Hilsen Mr stiv

Slettet medlem

19 Jan 2015 på 13:40
Mr stiv.
Jeg har faktisk en beretning liggende om hende der blev gangbanget så den kan jeg jo på et tidspunkt lægge op. Den fortæller hele oplægget og baggrunden.

Kvinde no 2 som Herreholdet besøgte flere gange boede på Falster, men flyttede tilbage til sin hjemegn i nordjylland.

Jeg kan næppe forestille mig at jeg kommer til at arrangere den slags i det jyske, da jeg bor i hovedstadsområdet.