Hvilke emner fanger ?

Hvilke emner fanger ?

Slettet medlem

14 Jan 2015 på 14:47
Jeg har efterhånden begået en del blogs. Nogle handler om cuckold og andre om andre ting bl.a en om GB af en kvinde og en anden om en kvinde der ville have grænseoverskridende oplevelser.

Jeg har været her stort set siden denne side blev startet så jeg har haft lagt blogge ind over hele perioden.

Jeg har dog gjort en lidt interessant iagttagelse:
Bloggen med flest visninger blev lagt på d 14.okt og har altsåværet på præcis 3 måneder.
Den hedder, En fræk kvinde ønskede grænseoverskridende oplevelser og er set 210 gange.

No 2 Jeg fandt fyre og arrangerede et Gang Bang lagt på 6. okt og med 113 visninger.

De næste 2 har 111 visninger og er lagt på d. 2. og d. 9. okt. Mit 2. hanrejpar på kontrakt mødte jeg i 2011.
og Mødet med det første unge par.

Den sidste historie har jeg fejlagtigt lagt ind igen d. 6. januar og den er så set af 32.

Det påfaldende er at der i blandt disse beretninger kun er en af dem der handler om cuckold og den er altså ikke den mest læste men ligger på en delt 4. plads.

Jeg vil gætte på at årsagen til populariteten er at finde i de mange mænd som er i klart overtal. Det er kun et gæt men mon ikke det holder meget godt.

Kvinder der er grænsesøgende er åbenbart et meget populært emne, og ved nærmere eftertanke så er det forståeligt.

At få kontakt med en kvinde der er nysgerrig og vil prøve en masse ting det er da lykken.

En del cuckolds er jo i den heldige situation at deres kvinde netop er en grænsesøgende hotwife der altså derved bereder sin cuckold nogle spændende oplevelser. Som han måske nok ikke deltager i men dog hører om.

Det er altså et spændende og tankevækkende univers vi befinder os i.
Redigeret af Slettet medlem 14 Jan 2015 på 14:50

lowlaif

16 Jan 2015 på 08:09
Jeg må indrømme at jeg tror en blogs popularitet hænger sammen med dens synlighed, blogs er ikke så synlige som debatten - eller de skulle være lige så lette at finde, men jeg fornemmer at stryger de under horizonten, om på side 2..mange så er der ikke længere læsere - kun "ved et tilfælde".

Og hvornår smutter en blog rundt hjørnet, eller ud af forsiden, det gør den når der enter er begået blogs nok til at skubbe den ud, eller har været aktivitet (nye billeduploads, nye venne konstallationer) på forsiden.

Og det afhænger jo af indloggede brugere :-) så i helligdage og ferieperioder er man nok længere tid på forsiden, men for et mindre publikum - og på andre tidspunkter tilstede i 5 minutter - men for et stort og aktivt publikum.

Og for at give : Hvilke emner fanger ? et svar

For mig fanger alle emner der kan lære mig noget om andre menneskers måde at se verden på. Jeg læser ting som jeg på ingen måde kan relatere til, men som lærer mig diversiteten i ganske almindelige menneskers seksualitet...

Slettet medlem

16 Jan 2015 på 09:49
lowlaif det er mit indtryk at blogge læses uanset om de er tydelige eller er væk fra forsiden.
Når en blog er læst mere end 200 gange så er der da en del der har kunne finde den, og jeg vil tro at allerede omkring de 10 læsninger der er den væk fra forsiden.

Jeg bruger bloggen meget også fordi en beretning ikke kræver at der kommer en større dialog ud af det.

De fortællinger jeg lægger på kommer jeg let til for jeg har dem liggende på en tidligere blog jeg havde, men som har været lukket ned i de sidste par år.

Jeg er mig meget bevist at folk gerne vil læse frække selvoplevede fortællinger, for det vil jeg gerne selv.
Derimod gider jeg ikke læse opdigtede noveller.

I denne sammenhæng hvor sidens medlemmer må regnes for at henfalde til cuckold interessen er det jo interessant at se at den mest populære fortælling faktisk handler om noget helt andet:

En kvindes grænseoverskridende ønsker !
Jamen er det ikke de fleste mænds drøm at møde en kvinde der er nysgerrig og gerne vil have grænseoverskridende oplevelser ?

For mig som var i en Herreloge var det helt naturligt at hun havde disse lyster, ligesom det da var dejligt at kunne være med til at udleve dem.

Slettet medlem

22 Jan 2015 på 10:59
D. 22 januar og altså blot 8 dage efter at jeg lavede blogindlægget kiggede jeg lige på oversigten over læste blogs som jeg har lagt på.

Bloggen med den frække kvinde der ønsker grænseoverskridende oplevelser er nu læst dobbelt så mange gange som no. 2.

Så har man da vist en ide om hvad det er folk gerne vil læse om her.
Nok er det en cuckold side, men andre emner kan altså trænge sig på.
Redigeret af Slettet medlem 22 Jan 2015 på 11:00

Slettet medlem

22 Jan 2015 på 22:28
Det er vel ligesom det gamle ordsprog "gemtlemen foretrækker blondiner..... Men tager i øvrigt hvad de kan"
*ROFL*