Kommer jeg til at blive skuffet?

Kommer jeg til at blive skuffet?

Slettet medlem

12 Jan 2015 på 19:43
Min kone er klart med på at blive hotwife, med den rigtige bull.
Jeg er så klar på, at hun skal tages af en anden mand, men jeg kan ikke lade være med at spekulere på om jeg bliver skuffet? Jeg får jo ikke forløsning af, at hun bliver gennemk...
Jeg vil tænde på det, uden tvivl, men vil jeg ikke få flere orgasmer som hun får..?

Slettet medlem

13 Jan 2015 på 10:49
Der er mange grader et cuckoldforhold kan gennemleves på.
Parret som vil leve i et sådant forhold er naturligvis begge nødt til at være afklaret med hvordan det skal udmøntes.

Dem som lever det hardcore ud tilsidesætter cuckolden rent sexuelt således at han ikke får så mange orgasmer.
Hans rolle er klart defineret og det er hans kone og hendes tyr der har den store del af fornøjelsen på det sexuelle område.

Andre par leger det kun lejlighedsvis og dette betyder at i dagligdagen lever parret som de fleste andre ægtepar og har også sexuelt samkvem i lighed med de fleste andre.

Ind i mellem disse to yderpunkter vil der kunne findes variationer over temaet gående fra light til hardcore.

Jeg formoder at du og din partner klart har aftaler om hvordan jeres roller skal være i spillet.
Hvis de aftaler er på plads så ved du også hvor du selv står.

lowlaif

13 Jan 2015 på 11:39
Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår oplægget...

Som "en ældre Herre" mener jeg også at det kommer vel an på om I ved hvad jeres rolle er ?

Jeg bliver aldrig skuffet, tværtimod, men det hænger sammen med at for mig er det ikke noget seksuelt, men for mig er det noget følelsesmæssigt der sker inden i mig, når min kone bliver gennemk..... - for hende er det jo tydeligvis meget seksuelt ;-)

Min kone har lige haft besøg af en af hendes helt faste fyre - han var træt og egentlig slet ikke oplagt, det var fordi hun efter en længere ferie - virkelig trængte til at blive heglet god igennem at hun nok havde lagt et mildt pres på ham for at han skulle komme...

Jeg blev ikke skuffet - min kone fik jo pik, og helt sikkert hun trængte - men hun blev skuffet for han kunne kun 2 gange så faldt han i søvn, så hun kom drivende våd og stadig fuldt liderlig ud til mig - heldigvis sov vores datter for hun satte sig på mit ansigt og forlangte forløsning - ikke bare een gang men 3-4 gange og SÅ ville hun have mig også, elskeren vågnede men kiggede bare på og efter at jeg var kommet et par gange ville han bare hjem i seng...

Igen jeg har det fint med det gik sådan - og ved jo at hun snart rider en ny fyr - men hun var godt nok skuffet, det var hun altså...

Så det er umuligt at vide om DU bliver skuffet, om hun bliver, om Buller gør - det er jo op til hvad der sker, samt deltagernes humør på dagen vil jeg mene...

Men hvis du bliver skuffet vil jeg da anbefale dig at bearbejde skuffelsen gennem at skrive - her eller for dig selv, så det ikke kommer til at gå ud over konen...