Medlemsfordelingen

Medlemsfordelingen

Slettet medlem

9 Jan 2015 på 19:15
Miss jeg vil medgive Admin at man godt må vise storsind og være lidt rummelig når man trods alt har så mange mennesker inde på siden.

Klientellet er et udsnit af den befolkning vi er en del af og man må regne med at ikke alting er som at køre på cykel i medvind.

Jeg for min del har stor forståelse for de problemer der kan være med at holde siden kørende og jeg lever fint med tingene som de er og forefindes.

Zaksum

10 Jan 2015 på 20:42
kan ikke forstå hvis ikke kan lide at være her på siden.. men samligner cuckolds.dk med scor.dk vil cuckolds.dk ikke være så stor med lige så meget indhold efter cuckolds.dk er nyoprettet side forhold til scor har været på banen over 15år....

samtidet vil det tage noget tid før man får en del medlemer og lagering af indhold og data og samtaler her på ;-)

har respekt for admins her på siden ;-)
Redigeret af Zaksum 10 Jan 2015 på 20:48

Slettet medlem

10 Jan 2015 på 23:18
zaksum jeg tror ikke der er nogen der ikke kan lide at være her på siden. Der er blot en der har givet kritik af sidens funktionalitet og det må vel stå for hans egen regning.

Sidens ide er helt fin og jeg kan godt lide at den drejer sig om det enkelte emne cuckold.

Jeg kunne bare godt tænke mig at medlemmerne ville ytre sig lidt mere end de gør, da det jo vil være lidt læselig underholdning for alle.

Jeg er også godt klar over at de fleste ikke har lyst til at fortælle, men dog som regel gerne vil læse om hvad andre foretager sig.

Sådan er det bare.

Hvis vi er 3 - 400 medlemmer så er det da i sig selv flot. admin havde en drøm om 100 og den er da blevet slået eftertrykkeligt.

Som mand ser jeg jo gerne at der er mange par hvilket vil gøre siden mere spændende, men det er ikke noget admin har indflydelse på.

Han har gjort sin del og det siger vi ham tak for.
Hans ide om at lave en dansk side er en geni streg. Jeg ved ikke hvordan den anden danske hotwife/cuckold side har det.
Jeg forlod den lidt tid efter at de begyndte at tage gebyrer fra medlemmerne.

Troede faktisk at jeg bare skulle være på Scor, men har da nu været her faktisk siden start og har i det mindste bidraget lidt til underholdningen så - thats done.......

Admin

11 Jan 2015 på 01:07
De få aften ord fra admin.

Kære medlemmer,
Jeg er her skam endnu, en lidt hektisk periode med mange bolde i luften, men helt kort vil jeg prøve at give svar på de reelle punkter der er blevet nævnt.

Wanabe admin.
Hej jeg hedder Bjørn, jeg er til dagligt kontor nusser og familie far - det er helt korrekt opfattet, jeg er ikke hardcore webmaster eller tilnærmelsesvis programmør! Jeg bruger de evner som jeg besidder og tingene tager lang tid at lærer for mig. Hvis det resultatet af mit arbejde ikke er "godt" nok, så tak for besøget og held og lykke i fremtiden.

Søgefunktion
Enig - søgefunktionaliteten bør optimeres, det står på min to do liste. En ældre Herre, dine konkrete eksempler vil jeg undersøge nærmere, ganske som jeg gjorde med matchlisten (der i øvrigt virker nu!).

Site perfomance
Det sucker desværre fuldstændigt. Jeg har siden jul - og julen inklusiv været i daglig dialog med min hostmaster (det firma hvor siden fysisk ligger) om problemet, de har været angrebet af et stort Ddos angreb og haft andre server issues. Med det sagt så mener jeg stadigvæk ikke siden kører optimalt og jeg har det sidste stykke tid arbejdet på at finde alternative hosting steder, men det koster og jeg må tilstå at det koster desværre også mere end jeg kan forsvare at bruge pt.
Dermed ikke sagt at jeg giver op, jeg prøver fortsat at se hvad der er af muligheder.

Godt nytår.

Admin

11 Jan 2015 på 09:06
Søgefunktionen

Kære alle,
Som en ældre Herre havde påpeget var der ganske korrekt en fejl i søgefunktionen der gjorde at en del profiler ikke fremkom under en søgning, den fejl er nu rettet og samtidig er ryddet op i antallet af søgemuligheder.

Bemærk dog... nogle af profilfelterne er ikke et krav for at oprette en profil så derfor kan der være profiler der slet ikke har klikket eksempelvis seksuelle interesser af. I det øjeblik der sættes flueben i cuckolding eller for den sags skyld vælg alle så medtages KUN profiler der har taget stilling til det felt.
Hvis feltet for dig er underordnet og du gerne vil se alle profiler så lad feltet være helt tomt, så ser søgeformularen bort fra feltet.

Glædelig søndag.

Slettet medlem

11 Jan 2015 på 10:48
Til MissMira
Bare fordi en side har det indhold man søger skal man så lade være at påpege de voldsomme fejl siden har ?

Ok Skal da nok klappe i hænderne når det tager under 10 sek at loade en side. Når siden ikke fejler.

Virker lidt som om du har holdningen at man skal rygklappe og kun siger noget når man har noget godt at sige. Så skidevære med det der virker af helvede til.

Skal da nok holde kæft i fremtiden.

lowlaif

13 Jan 2015 på 06:59
Citat (bigtoolsdk * Jan 11, 2015 10:48)

Til MissMira
Bare fordi en side har det indhold man søger skal man så lade være at påpege de voldsomme fejl siden har ?

Din måde at fremkomme med "kritik" er ikke voldsomt konstruktiv, nu ved jeg naturligvis ikke hvor mange gange du har spyttet i kassen for at gøre det mere fremkommeligt for webmaster og frue at få tingene til at køre optimalt... Jeg kan godt komme med et rimeligt kvalificeret bud dog...

Citat (bigtoolsdk * Jan 11, 2015 10:48)

Skal da nok holde kæft i fremtiden.

Det tror jeg faktisk vil tjene din egen sag også, ikke kun mht "sletteknappen" - men at kalde sig bigtool og fremture som en verydiminutivetool der lige skal have happy slapped nogen mennesker der gør hvad de kan for at få tingene til at fungere, virker ikke specielt befordrende herude i det mindste... Der kan være mere desperate i Danmark...

Jeg har skrevet lidt med webmaster - han er altid åben for konstruktiv kritik (til lige din information er det IKKE lig med : "det virker ikke") - han er åben for forslag og konstruktiv dialog også, men uanset hvad - så er denne side jo ikke livsværket - eller 24/7 opgaven, webmaster er også bare en ganske almindelig mand med et ganske almindeligt liv der SKAL prioriteres først...

Og jeg tror ikke MissMira har nogen intentioner om at blive rygklappet eller at rygklappe nogen, men at bede om at kritik rettet bliver holdt i en ordentlig tone (nej det er ikke den tone du repræsenterer) og at kritikken derudover er et ønske om konstruktiv debat, det synes jeg er helt i overensstemmelse med god tone, og pli (begge dele kan du finde definitioner for på google)...

Slettet medlem

13 Jan 2015 på 16:35
Sagde dommeren lowlaif, der jo taler konstruktivt, mens han fyre den ene sviner afsted efter den anden.

Se webmaster vil gerne påpege en tone. Fair nok.

Men det ser så ud til at tonen kun gælder nogle.
(Har på intet tidspunkt jagtet nogle brugere.)
Men kunne da være sjovt om lowlaif og Missmira er blevet irrrettesat for deres sprogbrug. Hvem ved det er de måske, eller også er de ikke fordi de står på den side de gør.

Når man her i livet laver nogle ting eksempelvis en hjemmeside så må man også kunne tåle at høre meningen om de problemer der er.

I guder siger jeg bare

Hotwife med mand

13 Jan 2015 på 17:22
Jeg er ved at være ret anstrengt over at logge på siden her og det eneste der bliver skrevet om er sidens mangler ..
Det er helt OK at have forslag til forbedringer - men så send dem da direkte til admin.
Ja siden er gratis og derfor er det faktisk lidt uartigt at brokke sig og bruge nedladende ord om webmaster.
(et lille hint til dem der måtte føle sig truffet, er at det også skader chancen for at lave en fræk aftale - hvem gider mødes med et ucharmerende brokke hoved ?)
... og med disse ord en opfordring: lad nu jeres næste indlæg være enten positivt, en fræk historie.

smil for satan .. livet er sgu for kort til negative posts :-!

Slettet medlem

13 Jan 2015 på 18:14
hmm..... Min blog startede med at medlemsfunktionen tilsyneladende ikke viste det samme som match funktionen og der blev spurgt i al venskabelighed.

Admin var ind over og skrev at han fik det rettet til og dermed er den pot ude.
Hvis det er det eneste der bliver skrevet så er det vist en sandhedmed visse modifikationer.
Der kommer da små frække historier op i ny og næ, og dem må der gerne komme mange flere af.
Det er jo i virkeligheden op til den enkelte at lægge en beretning på.
Jeg og et par enkelte andre har da gjort vores for underholdningen på den front.

Alle sider på nettet i stil med denne modtager kritik af forskellige art.
Scor er mega store men tro endelig ikke at der er ro hos dem. Tværtimod er der rigtigt mange der klager over alt muligt.

Siden her er meget rolig og bortset fra en enkelt der har været ude med riven så hersker der da harmoni på denne side.

Men jeg er helt enig - kom med historierne.......

Hotwife med mand

13 Jan 2015 på 18:53
det var og er også fair nok .. synes bare tråden var kørt helt af sporet :-)

Slettet medlem

13 Jan 2015 på 20:31
Egentligt er det jo det gode ved at oprette en tråd. I heldigste fald begynder den at leve sit eget liv.
Tråden her har da mange positive indlæg fra andre der faktisk roser Admin og lægger afstand til den ene der kritiserer.

Men en debat skal jo ikke bare bestå af rygklapperi men må gerne være konstruktiv. Nu var det så her lidt om sidens funktionalitet, men det kunne jo ligesågodt være på emnet:

Hvordan reagerer en cuckold på at se på når hans kone bliver taget af sin Tyr?

Et enkelt spørgsmål kan sagtens give mange forskellige forklaringer, og dermed liv i trådene.

Dejligt at der er respons på et indlæg. Vi vil jo gerne have en levende side....
Redigeret af Slettet medlem 13 Jan 2015 på 20:33

Admin

13 Jan 2015 på 23:06
En ældre Herre, jeg beundre din måde at se tignene på :-) Kan godt være det ikke kom til at handle meget om cuckolding... men blev da en brandvarm debat alligevel .-)

lowlaif

14 Jan 2015 på 05:51
Citat (en ældre Herre * Jan 13, 2015 20:31)

Hvordan reagerer en cuckold på at se på når hans kone bliver taget af sin Tyr?

De få gange jeg har set det direkte er jeg blevet genert (blufærdig) - senest forleden dag da min kone og hendes elsker ikke havde tid til at lukke døren til soveværelset, jeg går gerne ud med datteren lige nå han ankommer, hvis hun ikke sover naturligvis - heldigvis strøg datteren direkte ind på sit eget værelse, for da jeg gik forbi soveværelset var han allerede dybt oppe i hende, jeg ved at de ikke opdagede at jeg lukkede døren, og de vidste ikke at den ikke allerede var lukket :D

Citat (bigtoolsdk * Jan 13, 2015 16:35)

Når man her i livet laver nogle ting eksempelvis en hjemmeside så må man også kunne tåle at høre meningen om de problemer der er.

Som jeg forsøgte at give udtryk for, så er min oplevelse at webmaster er meget interesseret, meget åben og meget modtagelig overfor konstruktiv kritik. Konstruktiv kritik er normalt holdt i en saglig og ordentlig tone... Hvis du føler at min tone overfor dig overskrider dine grænser så er du det der kaldes en "whiner" - du slår om dig, men er ufatteligt tyndhudet når kritikken retter sig mod dig selv...

Slettet medlem

14 Jan 2015 på 10:58
Jamen lowlaif drejer lige rundt og fanger det hypotestiske spørgsmål som jeg sagde blokken lige så godt kunne være opstået af.

"Hvordan reagerer en cuckold på at se på når hans kone bliver taget af sin Tyr?"

lowlaif lægger ikke skjul på at han faktisk bliver lidt genert hvis han skal være tilskuer til sin kones sexuelle escader.

Lige dette tror jeg adskiller ham fra en del andre cuckolds der tænder på at få serveret et liveshow direkte foran sig.

I de par jeg har haft har det snarere været reglen ned undtagelsen at cuckolden har set på.

Jeg har jo når han nu alligevel var der bedt ham om at fotografrere eller filme os.
Den ene var prof fotograf så det blev der da en masse gode billeder og videoer ud af.
Dejligt at se dem en gang i mellem selvom det ikke er så ofte det bliver taget frem. Men bestemt gode minder at have når forholdet er overstået.

Jeg er egentligt blufærdig på mange måder,men altså ikke lige på området hvor jeg er sammen med parret.
De par jeg har haft har så også haft en lidt anderledes vinkel på cuckolding.

Jamen sådan er der jo så meget.....