Medlemsfordelingen

Medlemsfordelingen

Slettet medlem

4 Jan 2015 på 13:54
Jeg løb medlemslisten over og jeg kan ikke få den til at stemme.
på listen fandt jeg 18 par men jeg har 29 match som alle er par så der er noget der ikke stemmer.
Der var iflgl listen 70 Bull´s så de er nu klart i overtal og viser vel blot det billede som er generelt på alle sexdating sider.
Desværre er det jo også sådan at når fyre kontaktes så må man regne med et vist frafald af forskellige årsager.
Desværre er en del af dem som falder fra nogle der mister modet når det gælder.
Iflgl. medlemslisten er vi altså under 100 medlemmer og det stemmer vist ikke i forhold til en tidligere udmelding fra admin.
En del af parrene er her blot af interesse for genren og har hvad de iøvrigt har behov for så de søger nok ikke.
At være Bull og søgende er altså ikke noget der giver en ubetinget succes.
Jamen det var lige nogle tanker....

Admin

4 Jan 2015 på 14:43
Hej en ældre,
Det skyles at match funktionen virker på den måde at det både skal være et match for dig og for de øvrige profiler.

Eksempel:
Hvis admin profilen har sat sin søgning til at alderen skal være mellem 20 og 35 år så vil vi ikke optræde på din match liste, eftersom vi søger nogen der er yngre.

Håber at det giver mening. Men hvis det er den statistiske del du er ude efter kan jeg oplyse at der pt. er 73% mande profiler og 24% par profiler og 3% kvinde profiler.

Slettet medlem

4 Jan 2015 på 17:04
Men heldigvis har man jo kun brug for et par. Bare det er det rigtige. Og det kan jo lige så godt ske blandt 5 par som blandt 200.

Slettet medlem

4 Jan 2015 på 18:01
Jeg forstår match funktionen, men forstår så ikke medlemslisten.
Den burde vel være total overskuelig men sådan ser jeg den ikke når der kun er 17 par og 70 fyre på den.

Jeg formoder at her er mange flere medlemmer

Slettet medlem

4 Jan 2015 på 18:04
Dette site lever sit eget liv. forsøgte at redigere men kunne ikke komme ind.
Forsøgte så at slette indlægget men kunne heller ikke det.

Slettet medlem

4 Jan 2015 på 19:21
en ældre herre.
Der er vist bare lidt wannbee webmaster der har ramt en stejl indlærings curve. Har set alt fra intern serverfejl til at hosting hotelet har lukket for sitet.
Tænker det hænger sammen med at man ikke har styr på koderne og at man laver cirkler i serversite afvikling der rykker serverens recourcer.

Men husk det er jo gratis så ikke kritisere

Slettet medlem

4 Jan 2015 på 22:04
Medlemslisten i top menuen indeholder vist kun nye eller "nyere" profiler, i hvert fald siger den nye medlemmer når man åbner den og viser 6 sider á 15 profiler. De ældste profiler er et par mdr gamle på den liste der fremkommer så jeg formoder profiler fra før november 14 ikke er med på listen - jeg kunne f eks ikke finde vores profil.

Søgefunktionen er også meget ambitiøs, det er jo lige ved om man skal angive om bull skal være højre eller venstrebærer :-P Ambitionen om at kunne søge en fyr med en pik på 17cm der kun ryger ved festlige lejligheder og har 2 børn eller flere er jo fin men nok ikke anvendelig - eller nødvendig? - i praksis. Måske løsningen er en total medlemsliste i ancennitets rækkefølge og en forenklet søgefunktion?

Slettet medlem

5 Jan 2015 på 12:28
Når jeg gik i gang med at kigge på disse ting var det såmænd blot af ren nysgerrighed efter hvor mange par og hvor mange fyre her er.

Der står medlemmer i en rubrik og jeg ville jo tro at denne gjaldt alle medlemmer, men da der som rigtigt beskrevet kun er 6 sider a 15 stk så er tallet ikke retvisende.
Der var i medlemslisten 18 par. Jeg har 30 par noteret som matchemner, hvoraf den ene er en mand som ikke kan få sin profil rettet.

Egentligt retter jeg ingen kritik til admin for jeg synes at initiativet er godt og siden er da hyggelig nok.

Jeg kunne godt ønske at der var lidt mere gang i forum m.m. Men det er nok vanskeligt og rigtigt mange har ikke den store lyst til at involvere en større læserskare i deres intime sfære.

Jeg har det fint med at fortælle men en del af de fortællinger jeg har lagt op er ikke decideret om cuckoldforhold og så hører de vel ikke hjemme her på siden.

Jeg har tidligere haft såkaldte loger på Scor, altså interesseforums og det var særdeles vanskeligt at få andre til at skrive. Jeg skrev af hjertens lyst i en periode, men erkendte at jeg jo ligesågodt kunne skrive en bog for der var ikke den store respons.
Sådan er det også i dette univers.

Jeg har bemærket at siden har været utilgængelig flere gange, hvilket har undret mig. Men der er jo mange udfordringer i at drive sider på nettet.
jeg havde tidligere flere hjemmesider rettet mod forskellige interesser af mere almen art, og de blev af og til lagt ned. Det kunne være et helvede at få dem op at stå igen og det endte med at jeg gik over til at have blogs i stedet.
En blog har samme funktion som en hjemmeside men er meget lettere at arbejde med og så er den gratis på Google.

Slettet medlem

6 Jan 2015 på 08:51
Hej Ældre Herre
Helt enig i dine betragtninger om liv - eller mangel på samme i forums/blogs. Men måske det er fordi aktivitet i grupperne og forum i praksis er næsten usynligt:

Når der skrives et nyt indlæg i en gruppe man er medlem af får man ingen besked, og når der skrives et nyt indlæg i en eksisterende tråd i forum ses det heller ikke på forsiden, udover at det indlæg der er kommenteret på fremkommer i oversigten.

I andre fora jeg kender er der en "seneste indlæg" liste eller simpelthen en mulighed for at se alle indlæg i rækkefølge, enten efter oprettelse eller seneste svar orden. Det er godt nok MC og bådforums, men principperne burde kunne bruges her også ;-)

Hvis man må fremkomme med et nytårsønske til Admin var det en bedre synlighed af indlæg i forum/grupper og som 2. prioritet bedre oversigt over medlemmer.

Slettet medlem

6 Jan 2015 på 16:48
Jeg er ikke med i nogen grupper for jeg tror de lever et hensygnende liv som de omtalte loger på Scor.
Det er da grupper der samler folk som har samme interesse, men da de fleste helst bare vi læse om deres interesse og ikke selv har lyst til at skrive så sker der normalt ikke så meget.

Da jeg ikke er med i grupperne her udtaler jeg mig kun generelt, og jeg håber da at der er gang i dem. Men det kan nogle af medlemmerne evt fortælle.

Jeg tror ikke vi kan stille de store krav til Admin da hele sidens opsætning jo er en model der er købt som den nu engang er, og med de funktioner den har.

I virkeligheden er det jo heller ikke admin men medlemmerne vi skal have lidt gang i.

Fortæl hvad i oplever og gerne i Forum så andre kan komme med deres betragtninger.
Nu er vi gået i gang med et nyt år og det kunne da være sjovt hvis vi nu fik cementeret denne side som den helt rigtige indenfor emnet cuckold.

lowlaif

7 Jan 2015 på 03:50
Hvis jeg bruger "Ny søgning" - er et par der søger hvad som helst - uden andre kriterier - så får jeg en liste på 374 medlemmer... Hvor den sidste side er medlemmer der var aktive for 13x dage siden...

Jeg gennemgik ikke lige vores match også men der er altså næsten 400 medlemmer på den søgeliste jeg får ved at "søge bredt"...

Selvom det er gratis at benytte siden, er min fornemmelse at admin er særdeles lydhør overfor kritik og forslag til forbedringer - men klart nok det er ikke nogen voldsom god ide at ændre corefiler i et system udviklet og generelt maintained af andre - da den type systemer jo har en tendens til at blive opdateret og derved risikerer man jo at overskrive eventuelle rettelser man har lavet...

Jeg fortæller gerne hvad vi laver og har lavet - men i 14 dage har vi rejst Thailand tyndt - og selvom hun bestemt har været meget flirtende så er det svært til umuligt at få nogen aftaler på en sådan tur, da vi jo færdes sammen...

Slettet medlem

7 Jan 2015 på 11:25
Der er ingen tvivl om at Admin gerne vil please sidens brugere, men det må ske udfra de muligheder som sidens koncept giver.

Systemet er jo bundet af den skabelon det nu er lavet over. Og i al almindelighed fungerer det da også fint nok.

Jeg har fået og sendt breve og det har fungeret upåklageligt.

Jeg har dog stødt på visse problemer som jeg så ikke helt forstår.
Ved et for langt svar på et indlæg i en blog får man besked på at der er for mange tegn. - Det er dumt at systemet har denne lås.

Jeg har et par gange oplevet at et svar jeg har lavet her i froum ikke kunne afleveres. Der kom et rødt skilt op med besked om Error.

Man har siddet og brugt tid på et svar og kan ikke aflevere det - fandeme irriterende.
Jeg har så lagt det i kopi et andet sted og forsøgt senere og så er det lykkedes.

Men er det ikke sådan at vi gerne vil høre om de gode oplevelser ?
Det er da den slags de fleste gerne vil læse om, så dette er en opfordring til de medlemmer der har gode oplevelser at berette om - kom med dem !

Slettet medlem

9 Jan 2015 på 10:32
Citat (bigtoolsdk * Jan 4, 2015 19:21)

en ældre herre.
Der er vist bare lidt wannbee webmaster der har ramt en stejl indlærings curve. Har set alt fra intern serverfejl til at hosting hotelet har lukket for sitet.
Tænker det hænger sammen med at man ikke har styr på koderne og at man laver cirkler i serversite afvikling der rykker serverens recourcer.

Men husk det er jo gratis så ikke kritisere

Jo man må gerne komme med konstruktiv kritik. Nøgleordet her er KONSTRUKTIV!!!
Konstant piller du rundt i din egen navle og jeg tænker om du overhoved er her for andet end at brokke dig, så find da for pokker en anden side at hælde din galde ud på. Eller lav din egen hjemmeside. Det giver jo ingen mening du er her på siden når du tydeligvis er så utilfreds!!!!

Slettet medlem

9 Jan 2015 på 11:14
Miss Mira du er nødt til at konkretisere om det er mig eller big tools der får denne en over nakken.

Slettet medlem

9 Jan 2015 på 16:39
Citat (en ældre Herre * Jan 9, 2015 11:14)

Miss Mira du er nødt til at konkretisere om det er mig eller big tools der får denne en over nakken.

Ja så godt bagefter det ikke var tydeligt da Bigtools starter med at skrive en ældre Herre. Men det var til Bigtools.
Og min respons er på hans kommentar som jeg har sat i citat.

BigTools har meget travlt med at kritisere Admin og hans arbejde her på siden, og jeg bliver så træt af at læse det i alt han kommentere vedr. siden. Admin er af den overbevisning man ikke skal lægge censur på siden. Men hvis det var min side alene var han i den grad blevet vippet ud. :o