Bundløse dame trusser

Bundløse dame trusser

Slettet medlem

28 Dec 2014 på 15:30
Er der andre end mig der elsker at gå i bundløse dame trusser? Elsker friheden, Pikken er fri. Vil også høre om nogle har erfaring med at gå med forhud trukket tilbage 24/7 ? Ønsker at have blottet glans hver dag. Men forhud bliver ved med at krybe ud over pik hovedet. ØvØv . Jeg ønsker ikke at blive omskåret. Sø hvad kan man så gøre? Lige nu prøver jeg forsigtigt med en elastik for at holde forhuden tilbage. Hmm Den er rimelig løs men tænker på om den kan lave skade (manglende blod tilførelse ) Gode råd?

Slettet medlem

30 Dec 2014 på 23:16
Hvorfor vil du ikke omskæres? Jeg er selv ikke omskåret men min forhud kan godt "sidde selv" i tilbagetrukket tilstand. Pikhovedet bliver hurtigt mere hårdfør men det er ikke nogen specielt ophidsende følelse synes jeg.

Et løst elastik er vel ok hvis det hjælper dig. Men pas på med at gå med det for længe. Jeg er hobby fåreavler og bruger faktisk et stramt gummibånd til at kupere halerne på lammene.... OG kastrere de små vædderlam... 2-3 uger, så er både hale og pose tørret ind og falder af af sig selv!

Slettet medlem

31 Dec 2014 på 15:34
Jeg føler pikhovedet bliver stimuleret når det er blottet især når jeg bruger bundløse dame trusser. Så gnider pikhovedet op af mine jeans hele tiden. Så jeg kan gå med en dejlig følelse hele dagen mens jeg er på arbejde. Samtidig tænke på mine kollegaer ikke ved hvad der gemmer sig lige der bag lynlåsen.

Slettet medlem

1 Jan 2015 på 23:22
Du skal bare have sådan en tingest her, så er dit forhundsproblem løst ;-)
www.smartcircumcision.com/mystore/viewcategory.php?groupid=0