Hvordan gør i det ?

Hvordan gør i det ?

Slettet medlem

21 Dec 2014 på 01:20
Hvordan for i jeres dag til at gå hjemme når i skal lege jeres lille lege.
Hjemme hos os giver det nogle problemer da fruen ønsker jeg er en rigtig sissy med dame tøj osv men det er ikke let når man ikke vil opdages.
Så hvordan gør i det hjemme ved jer ?
Hvor tit er jeres kone på tur

Admin

21 Dec 2014 på 01:28
Hej Bi-Cuckold,
Velkommen på siden - har vist ikke fået hilst på jer endnu :-)

Det er et rigtig godt spørgsmål som du / i stiller. Vi lever selv et helt normalt familie liv hvor vi også har en bette dreng med i husholdningen, det gør at vi faktisk kommunikere en del på skrift i løbet af dagen, både vaniliemæssigt men også på det mere seksuelle plan.

Min fordel er naturligvis at et kyskhedsbælte sidder fast hele dagen så der er i og for sig ikke så meget forberedelse. Men hvis Miss hun ønsker at bruge hendes slave om aften, så giver vi hinanden plads til at lige at være praktiske når den lille er kommet i seng, det består som ofte i at jeg ifører mig manchetter, halsbånd, finder kæder med videre frem mens Miss hun slapper lidt af.

Med det sagt så prøver vi begge ikke at tage tingene alt for højtideligt, hos os skal der være plads til om den ene eller den anden af os har en off dag eller at en nabo banker på mens jeg render nøgen rundt iført pikbur - så griner vi lidt af det og prøver igen lidt senere eller dagen efter.

lowlaif

22 Dec 2014 på 03:23
Jeg tror igen at jeg falder noget udenfor - her foregår det på den måde at min kone har en del kontakter som hun ofte (dagligt) chatter med, og visse tider i måneden er det så bare en hel del mere seksuelt præget - og har een eller flere af de unge mænd tid og lyst, ja så laver hun en aftale med ham/dem om at de kan komme forbi...

Hun viser mig altid deres chats - samt billeder og filmklip de sender (tror hun samler på unge mænd der kommer i store sprøjt) - og har hun en aftale beder hun mig om at hente den unge mand hvorend han nu bor, eller et par gange direkte i lufthavnen...

Fyrene der kom direkte fra lufthavnen havde ikke hotel, da de jo "vidste" at første nat skulle tilbringes mellem hendes ben - men hun bryder sig nu ikke voldsomt meget om sovende elskere - det almindelige er : kneppe til den ikke længere kan manipuleres stiv, og så lidt kys og kram til afslutning, hej hej og vi ses en anden dag...

Hun har lige haft et par dage, med totalt hormon ræs - men desværre ikke nogen af de unge mænd ledige - så må jeg jo træde ind som erstatning, det går nu normalt også meget godt - så det gør jeg jo gerne :D