Mange wannabee´s

Mange wannabee´s

Slettet medlem

18 Dec 2014 på 10:40
Når man følger lidt med debatten så er det påfaldende så mange wannabee´s der faktisk er i cuckold genren.

Altså mænd de har en drøm om at blive cuckolds og hvor konen kæresten nok befinder sig på et lidt andet niveau og ikke er klar til at gå ind i en rolle som hotwife.

Rollen som cuckold er på ingen måde flatterende da han jo på sin vis tilsidesættes og må affinde sig med forskellige regler som ikke just kendetegner en rigtig mand.

Det er tankevækkende at så mange mænd tiltales af denne form hvor de vil blive vidne til konens / kærestens utallige sexuelle escapader, hvoraf en del af cuckolds vil lide alskens kvaler om det kom til udførelse.

Hvorfor går så mange mænd med disse tanker ?

Vi ser i en anden tråd at de tænker på det hele tiden, og sådan er det jo ofte når man er besat af nogle sexuelle tanker.
Det fylder rigtigt meget og lader sig ikke sådan styre.
Man kan have nok så mange intentioner om at man vil drosle det ned men det sker bare ikke.

Hvis partneren ikke er med på det så kan det jo være ulideligt at gå rundt med disse drømme i al evighed.

Rigtigt mange mænd får aldrig udlevet disse lyster netop fordi de er alene om dem. Konen / kæresten har jo valgt sin partner fordi det er ham hun vil have og en del kvinder lever i lykkelig uvidenhed om hvor stærke drifter deres partner faktisk har omkring dette.
Det er ikke alle wannabee´s der er i stand til at overtale hende og de forbliver uforløste i deres tanker.
Redigeret af Slettet medlem 18 Dec 2014 på 10:43

Hotwife med mand

18 Dec 2014 på 11:10
Jeg tror nu ikke at det står så "galt" til.
Hvis du tager 100 tilfældige mænd tror jeg der vil være ca. 3 - 5 stykker der tænder på at være cucks eller har fantasier om det. (ja tallet kan være 9 - 10 stykker også ..)
men det er jo netop den type mænd der finder en side som denne, fordi de er draget af det, googler det, finder denne side og ligesindede og kan læse om det, få inspiration, gode råd osv.
Men ja det er interressant hvor svært disse mænd, har det med at få konen/kæresten med på denne leg. Det oplever jeg til dels selv, omend min kæreste nok hører til i den kategori der faktisk er med på legen, omend det ikke er 100% integereret i vores liv - og vi kun så småt har fundet den rette formel for os.
Jeg tror det er fordi kvinden har svært ved at forstå denne lyst som manden har og fordi det er diamentralt modsat det værdisæt der ellers normalt er i parfold, hvor utroskab jo er den absolutte dræber i et forhold. Så er "legaliseret utroskab" svær at forstå. Jeg prøver netop at forklare min kæreste at det jo IKKE er utroskab, når jeg nu siger hun gerne må og at jeg rent faktisk ønsker det.
Jeg tror mænd der havde en kæreste der sagde de godt måtte have sex med andre kvinder ville tænke "super ... går straks igang ...!" ?
og ja netop fordi det er uforløst, bruger man uforholdsvist meget tid på at tænke på det - lidt ligesom da man var teenager og ikke havde prøvet sex endnu - man tænkte jo ikke på andet og kunne onanere i et væk .....:-D

Slettet medlem

18 Dec 2014 på 16:17
Jeg tage blot udgangspunkt i dem jeg ser her samt dem jeg har mødt på chats.

Der er et overraskende stort antal fyre som tænder på at deres kvinde har sex med andre.

Jeg er klar over at når vi tager hele befolkningstallet så er vi nede i paranteserne, men der er dog en del som tænder på denne form.

Jeg klager skam ikke over det for det kommer jo bl.a mig og andre tilgode når nu landet ligger sådan.

Men det som er tankevækkende er jo at en cuckold begrænses i sine sexuelle muligheder. I værste fald er der lukket helt af og han lider altså en masse selv valgte kvaler.

Selv på¨trods af dette er der rigtigt mange mænd der bærer en drøm og et ønske om at være cuckold.

De drømmer om at leve i en form for "slave"tilværelse hvor kvinden så absolut er den stærke i sexuel henseende.
Har hun en fast elsker er denne med til at holde cuckolden nede under den form som forholdet nu fungerer.

Det er jo i de flestes øjne en lidt attråværdig situation for en mand at være i. Men dem som har drømmen vil den bare.
Redigeret af Slettet medlem 18 Dec 2014 på 16:19

Cuckold1977

19 Dec 2014 på 12:37
Det er mere nuanceret end som så. Jeg elsker feks at være hanrej når vi spiller spillet og leger legen. Men det bliver aldrig en fast livsstil og jeg bliver aldrig slave. Og i hovedparten af tiden er vi ikke sammen med en Bull. Og så har vi da sex med hinanden.

lowlaif

19 Dec 2014 på 18:03
Altså det forudsættes i oplægget at manden (cuckold) ydmyges eller føler sig ydmyget - og det ER jo så noget andet, og måske er det i virkeligheden DEN del der slukker lygterne i kvinders hjerter - at skulle ydmyge den de elsker - det er nok ikke drømme positionen for de fleste romantikere...

Det interessante er at langt de fleste kvinder på et eller andet tidspunkt i livet har drømmen/fantasien om flere mænd i sengen... Altså 3-x kanter

Uanset spillet med ydmygelse og det, så er cuckolding jo blot en afart af en 3 kant...

Som Cuckold1977 - vil jeg sige at begyndte min kone på dominans/slaveting - så er jeg nok videre på andre græsenge - det står jeg ikke model til ret længe, her i huset er vi ligeværdige mennesker...

Og selvom mænd drømmer om at se deres kone i en trekant med dem selv og en anden mand, eller bare overvære hende have sex med en anden mand - så er det jo ikke det samme som at de drømmer om en slavetilværelse...

Jeg har set (mener at det var her på siden) kastrationsdrømme og andre radikale ting, men det tror jeg ærligt talt er extremerne i cuckold verden, BDSM delen, jo jeg vil mene at 50 shades og tidens tand vel næsten har gjort BDSM til vanilie sex...

Men drømmen om at se konen nyde en anden mand - det mener jeg er mere "almindeligt" i form af noget trekant/husven noget, og så tror jeg bestemt at vi er oppe over 3-5-10% nok nærmere 40-60% der har fantasien - men er man realistisk, og kender til jealouxi ved de der gør det jo godt at det skal holdes som en fantasi... Jeg har da selv en del mandlige bekendte der HAR fantasien, men ikke tør leve den ud så at sige...

Slettet medlem

20 Dec 2014 på 11:04
Lowlaif du falder lidt udenfor den traditionelle opfattelse af en cuckold da du netop ikke skal have en masse tanker når hun har besøg af en elsker, ligesom du naturligvis ikke skal føle dig ydmyget på nogen måde.

Flertallet af dem jeg har været i kontakt med og det er altså nogle stykker, men da også en del af dem der skriver herinde tænder jo på at de bliver tilsidesat og ydmyget ved at hun finder dem utilstrækkelige og må have fremmede elskere.

Det er egentligt den position disse fyre indtager der er lidt tankevækkende. Det tenderer jo slave natur hvor konen og elskeren evt skal opvartes, og cuckolden skal ydmyges.

Jeg er ikke selv til denne totale umyndiggørelse at en cuckold, og jeg har haft et fortrinligt forhold til dem jeg har haft.
Det hører for mig til i en anden kategori.

Men en stor del af dem som har drømmen vil jo gerne være i en form for opofrende og umyndig gjorte.

I øvrigt er der rigtigt mange mænd der gerne vil optræde som slave og da jeg går på chat med et nick som æld Herre så kontakter de mig ofte.

Mandens rolle i samfundet er jo netop at være mand og være den der har hånd om alting og styrer.
Disse cuckolds og slaver går direkte imod strømmen.

Jeg har været i dette game i en del år så jeg er på ingen måde forundret da jeg godt ved hvordan tingene er, men tankevækkende er det dog at mænd på denne måde ønsker at blive sat ned på en anden position end den forventelige.

De bærer jo dette i sig og sådan er det.