Hvor tit tænker i på det ?

Hvor tit tænker i på det ?

kiggerbareligenu

17 Dec 2014 på 14:32
Hej vil høre hvor tit i tænker på
Cuckold .
Jeg tænker på det hver dag
Og 70-80% af de gange vi har sex tænker jeg på at hun har sex
Med en anden :-P. Det er noget jeg nok skal slappe af med så det ikke fylder for meget*STOP* .og så nyde den sex vi har.:-)
Nå men vil høre jer hvor tit tænker i på det
Er det hvor dag eller ???

Seekerbychoice

17 Dec 2014 på 17:18
For mit vedkommende er det også hver dag. Hver dag tænker jeg på at damen ligger og hygger sig m en anden fyr. Og tit når vi har sex, tænker jeg på hvordan det ville være hvis hun lå sammen m en anden.

Så jeg skal også til at slappe lidt af m det, føler jeg. Men damen siger at det slet ikke gør noget. For hun er naturlig flirtende, så der går også sjælden en dag hvor hun ikke også tænker på andre mænd. På den måde er hun virkelig perfekt til mig ;-)

Men jeg vil lære at slappe af m det, men jeg tænker på det hver dag, det meste af dagen.. kan ikke gøre for at det tænder mig så meget. Men jeg har også en dame, som opfordrer mig til at tænke på det *hehehe*

Så i vores forhold, så hver dag. Hver dag tænker vi begge på det.

Hotwife med mand

18 Dec 2014 på 10:00
Jeg tænker også på det næsten hver dag - og har dage hvor jeg synes jeg stort set ikke tænker eller fantaserer om andet :-)
lige nu er det nok fordi det er så længe siden det sidst er sket, så det føles som en uforløst drøm kombineret med at sex driften alene jo er vores stærkeste drift. så kombinationen af hotwife fantasi og sex drift .. thats powerful ;-)

lowlaif

19 Dec 2014 på 18:17
Der går ikke en dag uden at min kone fortæller mig et par gange eller mere at hun for altid vil være mig utro og have mange andre mænd, på den måde tænker jeg jo på det hver dag - og hver dag når vi har sex fortæller hun mig at sådan gør hun også med andre mænd...

I tiden mellem at hun fortæller mig det - tænker jeg mest på arbejde tror jeg...

Slettet medlem

20 Dec 2014 på 11:07
Her hjemme tænker jeg /tøsen os på det være dag faktisk. Men det er nu nogle dejlig tanker man kan få ud af det ☺

Admin

21 Dec 2014 på 01:33
Nu skal jeg jo passe på ikke at lyde dømmende... men i er altså nogle grissebasser tsk tsk!

Med den lille fordom på bordet skal jeg ærligt tilstå at det også sker ret så ofte for mig, det er nu primært når jeg ligger og skal falde i søvn at fantasierne kan danse hen af mod min elskede Hotwife der tages af en (eller flere:-[ ) fremmed mænd.