Når et ægteskab måske bliver for rutinepræget.

Når et ægteskab måske bliver for rutinepræget.

Slettet medlem

13 Dec 2014 på 12:13
Mange ægteskaber forandrer sig over tid og nogle par holder op med at dyrke sex.
umiddelbart kan dette synes underligt da det sexuelle samvær jo gerne skulle være til fælles glæde.

I visse ægteskaber er der bare nogle andre værdier og deres lyst til sex aftager i og med at ægteskabet på det sexuelle område bliver en slags rutine.
Jeg har haft nogle cuckoldpar som var i 60+ alderen og der var det jo netop dette at man ikke længere følte at sex var noget der i samme grad pressede sig på som i de unge år.
Jeg oplevede så at kvinden blomstrede op når jeg kom ind i forholdet som en fremmed elsker med en masse frække ideer. Manden som havde valgt at blive cuckold blev selvfølgelig tændt af at se de ting som vi lavede og på denne måde steg det sexuelle barometer også i ham.
I virkeligheden fik han jo leveret et liveshow lige foran sig.
De fleste mænd tænder jo på den slags, og på at vide at konen bliver brugt og får masser af pik.
Nu havde vi så lavet aftale om at det var mig der tog mig af konen på det sexuelle område og cuckolden måtte nøjes med at deltage på de præmisser jeg anslog.
Men det tændte ham jo at vide at når jeg kom så skete der noget frækt som også involverede ham.
På denne måde fik disse ægteskaber et boost og for mig var det da ren lykke at få lov til at lege med en kvinde som bestemt ikke var slukket sexuelt.
Bare man kan være frigjort og få alle til at føle at dette er noget der for os 3 er helt naturligt så tror jeg at man er kommet rigtigt langt.
Det perfekte cuckoldforhold er jo et hvor der er en lykkelig treenighed.