Copenhagen Erotic Society: Fredagsbaren

Copenhagen Erotic Society: Fredagsbaren

karinhotwife

13 Dec 2014 på 08:40
Jeg vil gerne gøre opmærksom på en forening og tilhørende arrangementer, som burde have interesse for alle brugerne af cuckolds.dk.
Foreningen hedder: Copenhagen Erotic Society og tog oprindeligt sit udspring fra Scor. Den arrangerer forskellige aktiviteter af erotisk karaktér.
Herunder hvad den kalder "Fredagsbaren"
Fredagsbaren finder sted den sidste fredag i måneden og den foregår som regel lige overfor rådhuspladsen i Kbh.
Disse arrengementer er det tættest vi i Danmark kommer på et decideret "cuckold party", hvor formålet bl.a. er at cuckold par kan møde potentielle Bulls - date, flirte og måske mere....
Det er et offentlig arrentement. Der er altså ikke noget krav om at man er medlem på Scor, medlem af foreningen og heller ikke noget krav om at man tilmelder sig (undtaget dog næste arrangement den 19 dec - der skal man være tilmeldt). Det vil sige at både Cuckolds og Bulls kan uforpligtende møde op - få en drink, en snak og måske en date og nyde at være i selskab med ligesindede.
Den reklameres om arrangementerne både på www.scor.dk/ og på festogflirt.dk/ hvor også evt. tilmelding foregår.
Jeg vil gerne opfordre til at brugerne på cuckolds.dk begynder at deltage i arrangementerne, således at Cuckolds og Bulls får et fast mødested og legeplads.
Vi bruger selv arrangementerne aktivt i vores søgning efter og leg med Bulls. Min dejlige hustru elsker at dresse sig frækt på og jeg elsker at se hende cirkulerer rundt blandt de mandlige deltagere.
Redigeret af karinhotwife 17 Maj 2015 på 08:40

Baloot

23 Feb 2015 på 23:28
festogflirt.dk er da vist nede?

karinhotwife

24 Feb 2015 på 01:09
Nej nej - det lever i bedste velgående.

Som nævnt - det har sit urspring i en loge på Scor.dk, hvor informationsudveksling og tilmelding foregår

Slettet medlem

24 Feb 2015 på 21:13
Info.festogflirt.dk virker stadig, men hovedsiden (www) skal rekonstrueres efter hackerangreb :'(

Slettet medlem

24 Feb 2015 på 22:44
Man kan jo så nævne at det er seriøse folk bag fest og flirt. (eller var det ihvt. da jeg forhørte mig i omgangskredsen af de folk der deltog i deres arrangementer.)

Fedt at nogle lægger energien i at give andre en god platform.

Slettet medlem

24 Feb 2015 på 22:44
Man kan jo så nævne at det er seriøse folk bag fest og flirt. (eller var det ihvt. da jeg forhørte mig i omgangskredsen af de folk der deltog i deres arrangementer.)

Fedt at nogle lægger energien i at give andre en god platform.

karinhotwife

25 Feb 2015 på 06:39
Jeg kan bekræfte, at det er meget seriøse mennesker Fest & Flirt. Det er en non-profit organisation, som arrangerer rigtig mange ting.
Redigeret af karinhotwife 18 Mar 2015 på 05:06

Slettet medlem

28 Feb 2015 på 19:20
Der var fredagsbar i går aftes. Meget vellykket med omkring 150 deltagere. Der var flirt og fest i luften :-) ... og sikker også nogle kvinder som hjembragte uartige mænd.

Som sagt af andre i forum, så er det et 100% non profit arrangement. Mange deltager er fra scor.dk, men det er ikke et krav. Ved tilmelding på info.festogflirt.dk så får man e-mail om hvor og hvornår næste fredagsbar afholdes.

Baloot

28 Feb 2015 på 21:05
Uhh - det må vi holde øje med, så vi kan udbrede kendskabet til denne side og grupperne, der virkelig brænder en varm. Vi har da kigget flere gange i de grupper, vi er med i, for at se om der er "nogen" :-). Knus fra Kolding.

karinhotwife

18 Mar 2015 på 05:05
Er der nogen herfra, som deltager i næste Fredagsbar den 27. Marts 2015 ???

Slettet medlem

1 Apr 2015 på 22:05
Hej - det ER et meget seriøst sted, foregår det ikke inde i den engelske pub i Nørregade efter at Scala er revet ned?
Har deltaget i et arrangement, og det var godt... lidt langtrukkent, og lidt gruppering - men ellers godt :-D

Slettet medlem

9 Maj 2015 på 16:55
OBS!

COPENHAGEN EROTIC SOCIETY holder fræk pinsefest den 24. maj!

Det er absolut et arrangement der er velegnet for brugerne af cuckolds.dk

Skriv gerne til os hvis I vil vide mere eller læs om festen på festogflirt.dk

Slettet medlem

25 Nov 2015 på 09:32
spændende koncept, jeg må se om jeg kan være med til nogle af fredagsbarene i det kommende år