Ordbog eller liste for begreber.

Ordbog eller liste for begreber.

Slettet medlem

8 Dec 2014 på 00:52
Det kan ind imellem være lidt svært, at formulere sig og gøre sig forståelig ift omgivelserne.
Egentlig er jeg ikke selv usikker på min egen rolle, ej heller i forhold til hvad der i vores forhold tænder.
Men hvad med andre, og hvordan defineres rollerne eller tingene egentlig ud fra det primære formål på denne side?
Jeg ved godt man bare kan Google de enkelte begreber, men kunne det ikke være praktisk med en ordforklaring omkring de enkelte begreber her på siden?
Feks vil jeg gå langt for min tøs og hendes fantasier og ønsker, og bad hun feks om en fremmed pik ville jeg bestemt ofre rigtigt meget på at give hende det, men gør dette så mig til en Hanrej hvis jeg samtidig stiller krav om, at det er mig som udvælger den fremmede pik, fyr, kvinde eller par for den sags skyld? Bare et lille eksempel, men hvilke begreber bruges og hvornår bruges de, og kunne man feks henvise en såkaldt tankeløs henvendelse fra en profil der slet ikke har gjort sig ulejlighed med at læse profilteksten tilhørende den der rettes henvendelse til?
Altså menes der en liste hvor man kan slå betydningen op hvornår man er hvad hvis det ikke præcist fremgår af en profiltekst. Cuckold, Hotwife, Slut, (måske endda Slutwife), Hanrej, Tøs, Sissy osv.
Eller bliver det alt for kompliceret at præcisere ud på en liste, og vil det mon blive benyttet som ledetråd når eller hvis de nedre dele har overtaget styringen af tasteturet?
Mvh Lektor Blomme. ;-)

Slettet medlem

8 Dec 2014 på 10:19
Hej.
Du har helt ret, det kunne være godt med en ordliste og generel information omkring cuckold livsstilen.
Det er helt klart en af de ting admin har på sin to do liste til hjemmesiden.
'Faren' ved at definere begreberne er dog at vi alle er forskellige i dette univers og lægger forskellig betydning i begreberne/rollerne.
Det kom fx nok lidt bag på mig at cuckold ikke nødvendigvis har dominans inde over legen, da det netop fylder en hel del af mandens og min leg. Men dejligt med mangfoldighed og forskellige måder at dyrke cuckold genren på.

Men helt generelt vil jeg ikke tolke det som du er en hanrej.
På wiki bliver begrebet defineret på denne måde:
da.m.wikipedia.org/wiki/Hanrej

lowlaif

8 Dec 2014 på 11:32
Ja oprindeligt (helt tilbage til det 13. århundrede) var der nok ikke den store status i at være hanrej eller cuckold, men op gennem renæsancen var det en form for korruption eller adgang til bedre positioner, at man delte konen med nogen højere i hierakiet. Der var ikke voldsomt høj status i den snak der foregik bag ryggen på manden, men var stillingen god var det nok af mindre betydning.

Det er først efter den seksuelle revolution i 1960'erne at det er blevet defineret som en egentlig fetish eller seksualitet...

Jeg bestemmer ikke hvem min kone er sammen med, det gør hun selv, så jeg er cuckold, eller ??

Men hendens preferance er "hvid hud" så det gør at jeg ofte har den første kontakt - så er jeg vel ikke cuckkold men har en slutwife ??

Som Miss Mira skriver så er jeg en der på ingen måde ville acceptere at en fyr forsøgte at ydmyge mig, eller min kone for den sags skyld - så ryger jeg i det mindste ud af BDSM delen af cuckolding...

Jeg synes at det er svært at forklare og putte sig selv i en kasse, for det det i virkeligheden drejer sig om for mig er : Kærlighed.

Min kone siger selv at hun elsker mig højere end nogen hun har været forelsket i, og at det gør hun bl.a. fordi jeg tillader at hun har sex med lige præcis de fyre HUN tænder på og finder lækre... Og hun siger at mens hun har sex så savner hun mig (det ER da også sket at hun har råbt MIT navn under agten, det var ikke så populært inde i soveværelset)...

Jeg synes at det er vildt romatisk når min kone fortæller mig at i aften skal hun have en ung lækker fyr med en stor stenhård pik, det får mit hjerte til at banke og jeg har lyst til at kramme kysse og bare holde om hende kigge ind i de smukke øjne hun har...

Så det er for mig svært at definere hvor jeg er, men i traditionel forstand : En mand der er gift med en kvinde der har elsker(e) med eller uden hans viden... Så ER jeg cuckold :-)