Kommunikation en evne, en lære

Kommunikation en evne, en lære

Admin

7 Dec 2014 på 19:19
Nogle gange sker det at medlemmer ønsker at nedlægge deres profil her på sitet - det står naturligvis et medlem frit for. I processen med at lukke ens profil bliver man spurgt hvad grunden er til man ønsker at nedlægge profilen. Dette er en hjælp til MissMira og jeg, det kan være ting der ikke virker på siden, for langsomme servere, for få medlemmer osv osv.
Kære læser. Hvis du ønsker at nedlægge din profil og du ikke ønsker at dele grunden med os - vil du så ikke blot skrive at "Ønskes ikke oplyst" eller noget i den dur.
Hvis du derimod vælger at give os en sviner... så risikere du blot at vi begynder at skrive til dig som i det eksempel der er herunder (et rigtig eksempel fra i dag).

Medlem xxx (xxx@xxx.com) afmeldt sin profil på Cuckolds.dk.
Årsagen er:
Hvad fanden rager det jer?

Kære XXX,
Indledningsvis vil vi ønske jer en rigtig glædelig 2. advent i december. Vi kan se at I har nedlagt jeres profil på Cuckolds.dk og det er vi naturligvis ærgerlige over - valget er helt og holdent jeres og vi vil ikke på nogen måde forsøge at påvirke det.

I har angivet "Hvad fanden rager det jer?" som årsag. Det spørgsmål vil vi naturligvis gerne svar, og gerne i en noget pænere tone end den som I selv ligger for dagen. Sagen er at der kan være et hav af årsager til at man ønsker at nedlægge sin profil, for os Mira og jeg som driver siden kan det være nogle ret så væsentlige indikatorer, det kan være pga. spam fra andre medlemmer, servere der er for langsomme eller noget helt tredje. Der kan være nogle årsager som Mira og jeg skal gribe ind overfor, eksempelvis hvis et medlem er blevet spammet af et andet medlem og derfor bliver det spørgsmål stillet. Hvis man ikke ønsker at besvare det er det blot at skrive N/A eller ønskes ikke oplyst eller hvad man nu kan finde på.

I vælger at besvare spørgsmålet ved at skrive "Hvad fanden rager det jer?" og sandt at sige det, det gør os faktisk drøn kede af det, og med det sagt lyder vi måske som nogle drama queens - det er vi ikke. Vi har valgt at invitere jer ind i vores virtuelle hus, et hus som vi har brugt flere hundred timer på og hvor huslejen er ganske betragtelig. Det eneste som vi forventer til gengæld er at man i det mindste kan skrive pænt og opfører sig ordentligt og undgår fraser som "Hvad fanden rager det jer?".

God jul og held og lykke fremover.

Mira og Bjørn
Redigeret af Admin 7 Dec 2014 på 19:20

Slettet medlem

7 Dec 2014 på 22:56
Hmmmm Mira og Bjørn.

Hvis i står ovr for en der ophisset langer ud efter jer så er det sidste man skal gøre at stikke dem en lige højre.

Meget muligt i mener ordlyden i jeres svar er positivt. Men for ind i h..... der er indbygget svinere retur.

så ja kommunikation er en svær en

Slettet medlem

10 Dec 2014 på 21:13
Jeg kan godt forstå at i skriver tilbage til dem som ikke gider dette forum mere. Folk har fortjent at blive tiltalt ordentligt og det er ikke sket her! Og det er i min verden helt i orden at sige fra og antyde at de godt kunne svarre ordentligt... Når det så er sagt så tror jeg dog at man skal vælge sine kampe og om man ville kunne få noget ud af at fortælle at man føler sig trådt på.
Men man kan jo bruge denne tråd til at opfordre folk til at huske at snakke ordentligt med hinanden, ikke at jeg har oplevet det modsatte, men alligevel

Slettet medlem

11 Dec 2014 på 00:16
Et så flabet svar som den afmeldte giver ligner ikke noget, men viser jo blot at brugerne på sitet her er et udsnit af den danske befolkning på godt og ondt.
Uanset hvor pænt man behandler andre mennesker kan man risikere at få et los bagi, og en sviner.
Jeg mener ikke at jeres svar bærer en indbygget sviner selvom han faktisk fortjente at få et velfortjent spark i skridtet.