Valentinsdag?

Valentinsdag?

Storcuck

13 Feb 2018 på 09:26
Har nogle af jer mon planer med en bull for Valentinsdag? Kunne være spændende at høre om.
Jeg synes, det er en meget pirrende tanke, at man i stedet for en romantisk aften med sin kæreste, må overlade hende til en bull, der slæber afsted med hende - efter at have set hende gøre sig klar til ham. Så kan jeg vente derhjemme med mine roser og mange tanker, mens hun sikkert får god diller i hans lejlighed.
Blot en tanke. Kommer ikke til at ske for mig. Min kæreste er bortrejst på dagen, og ville sikkert ikke være til det. Men kunne være sjovt at høre om andre har gode planer for Valentinsdag?

bendy

13 Feb 2018 på 14:51
Min kæreste Jonna skal op og besøge hendes BV Bulls i morgen onsdag. Når hun køre op til ham sider jeg altid hjemme og venter på hende. Hun ydmyger mig ved ikke at sige noget når hun køre hun går i bad efter hun kommer fra arbejde og gør sig lækker for ham. Det er virkelig ydmygende.

bendy

14 Feb 2018 på 09:30
Min kæreste informerer mig om her til morgen at hun køre til Blokhus når hun får fri fra arbejde og besøger hendes Bulls. Kun kommer lige hjem og gør sig klar inden hun køre. Jeg skal bare blive her og vente på hun kommer hjem.