Cuckolds på www.dating-eksperter.dk

Cuckolds på www.dating-eksperter.dk

Admin

4 Dec 2014 på 20:24
Hej alle :-)

Det er med allerstørste glæde at Cuckolds.dk nu er blevet anmeldt af Dating-eksperter.dk, en sammenligningsportal for online datingsites.

Vi har fået en utrolig flot anmeldelse med et par enkelte kritikpunkter som vi må erkende og lærer af. Vi vil gerne opfordre alle vores medlemmer til at besøge Dating-Eksperter.dk og læse vores fine anmeldelse.

Læs anmeldelsen af Cuckolds.dk her.

De bedste jule hilsner fra admin og MissMira.
Redigeret af Admin 5 Dec 2014 på 06:10

Slettet medlem

4 Dec 2014 på 22:38
Tillykke

Meeeeeeen når det er sagt. Så kig specielt på

Server response. Damm kender ikke ret mange langsommere sider. Springer vider 2 ud af 3 gange. og vender tilbage senere.

Og så går anmeldelsen på teknik. Og den sammenligner med andre siders funktionaliteter. Altså den udtaler sig ikke om at man er inovative. Men bare om man ligger i front. (det kan man også ved blot at være lidt bedre end de andre "dårlige" sider.)

Så lad være at hvile på lauerbærbladende.

hottie og cuck

4 Dec 2014 på 23:13
Tillykke til Admin og miss! *DRINK*

Slettet medlem

5 Dec 2014 på 00:27
Bigtools > Undskyld men jeg bliver altså lidt provokeret at dit svar. Det er næsten samtlige indlæge vedr. siden du nævner server responsen er for langsom. Og for så vidt er vi enige. Admin er i kontakt med firmaet som ejer serveren (ja det tekniske ved jeg ikke en dyt om) og de er ved at finde en løsning da det over den sidste tid har kørt mere end almindelig dårligt. men når det er sagt så er siden GRATIS.... GRATIS ....GRATIS..... Vi betaler altså selv for siden. og allerede i intro til siden bliver man gjort opmærksom på at der må forventes længere svar tider.

Vores højeste ønske for siden er at den forbliver gratis da det gør den mere attraktiv + at siden jo også afspejler vores ønske om et cuckold forum mere end en forretning.

Jeg læser lidt ud af dit svar at du synes siden er dårlig, fred være med det, men admin hviler bestemt ikke på laurbærene, han knokler for at gøre siden bedre, optimere, rettet fejl etc. Siden er stadig ny og der kommer nye brugere til hver eneste dag hvilket jo giver nye ønsker til siden, funktioner som kunne fungere bedre, funktioner som ikke benyttes, funktioner som mangler osv. osv.

Beklager du finder siden så ulidlig langsom, men vi er opmærksomme på problemet. Og forsøger at finde en løsning som ikke samtidig vil give ekstra mange udgifter.

Og i mellem tiden vil jeg glæde mig over den flotte anmeldelse. Jeg er sgu stolt af Admin af at han kunne søsætte dette skib samtidig med at være familiefar, kæreste, arbejde fuldtid osv osv.
Nååå jo og en cuckold *INLOVE*

Slettet medlem

5 Dec 2014 på 08:19
Hvis man synes serveren er langsom kunne man også jo overveje at spytte i kassen og blive "sponsor". Hurtigere internetforbindelse koster penge...

lowlaif

5 Dec 2014 på 08:28
Heads up til både admin og Miss - ja det ville være fedt hvis folk spyttede i kassen, jeg vil sige at jeg sidder på 3. verdens lands internetforbindelse, der samtidig er kraftigt censureret - men oplever faktisk at siden fungere ganske tilfredsstillende, min kone vil af og til ind og se om der er nogen der har kommenteret på billederne, og der kan det godt gå lidt langsomt, men på den anden side er det jo os sev der har uploadet full size billeder, så der skal vi nok gribe i egen barm også...

Men ja jeg synes at der er god grund til at være stolt af siden, anmeldelsen og Admin :-)

Slettet medlem

5 Dec 2014 på 16:36
Tillykke med den flotte urtalelse fra et medie der formentligt ikke vil holde sig tilbage hvis der er noget at komme efter.

Jeg har ingen problemer med responstiden og venter det øjeblik det varer at åbne en side.

Jeg har fra start givet fuld opbakning til dette projekt og fortsætter naturligvis med det.
Sitet har ikke betydet at jeg har knyttet nogle kontakter og det er heller ikke væsentligt for mig, men har hersker en god tone og det er dejligt.

Sjovt at have været med fra starten, og også fint at se at det vokser.
så "keep on" ......