Nøgenstrande og SPH

Nøgenstrande og SPH

lillepikcuckold

12 Jan 2018 på 20:13
Hej allesammen :-)
Kæresten (Q) og jeg (M) er så småt på vej ind i dette univers. Vi leger bl.a. med small penis humiliation, da jeg fra naturens side af er ret lille.
I den forbindelse har kæresten luftet ideen, at vi skal en tur på nøgenstrand, når det bliver lidt varmere i vejret, så vi kan få flashet M's lille pik. (Q skal have badetøj på eller være topløs, mens M skal være nøgen). Evt kunne vi godt tænke os at Q får lejlighed til at flirte med en mand med væsentlig bedre udrustning end M.
Vi ønsker ikke at være upassende, hvorfor vores "mission" vil være diskret, og M selvfølgelig ikke skal have rejsning under forløbet.
Er der nogen, som har erfaring med dette, og som evt. kan give et godt råd?
Er der nogen, som ved, hvor man kan tillade sig at gå nøgen rundt på stranden på denne måde uden at være upassende. Det må meget gerne være på Sjælland.
Vi har fået inspiration fra denne video:
es.xhamster.com/videos/sph-blacks-beach-7722985
Mvh
LillePikCuckold

Os7

12 Jan 2018 på 20:47
start med at træne ham hjemme så han lære at styre sin rejsning

hottie og cuck

13 Jan 2018 på 11:57
hvor er den film altså sød :-) de piger har godt nok svært ved at holde masken :-)

BoyM

13 Jan 2018 på 21:02
LillepikCockhold
Det er en super fræk ide med han skal gå nøgen og vise sin lille pik mens du har badetøj på. Det viser vist alle hvem der bestemmer. Hvis han begynder at få stiv pik - ud i det kolde vand med ham. Jeg kan mærke ydmygelsen helt ned i min pik.
Held og lykke
BoyM

ObedientDane

14 Jan 2018 på 00:59
Fed ide - og det er godt nok en dejlig film, I har fundet som inspiration. De to piger har helt sikkert fået en fed oplevelse, og dermed gælder det jo for alle de involverede! Også dem, de sender billederne til fra deres telefoner.