Julegave ideer

Julegave ideer

Slettet medlem

2 Dec 2014 på 11:35
Hej
Nu nærmer julen sig med hastige skridt og det giver jo mulighed for at give en fræk gave eller 2. Måske vi skulle dele gode ideer her?
Jeg lægger gerne for med 2 gaver jeg overvejer.
1) En nøgle i en fin smykkeæske. Nøglen passer til et nyindkøbt chastity bur som min kone ikke har set endnu, det vil hun så kunne se om natten
2) En fin lille juledekoration med en nissepige der bliver taget af to sorte nisser, een i hver ende tilføjet et gavekort til en sexoplevelse med en fremmed/i klub eller lignende

Admin

2 Dec 2014 på 13:09
Så hopper Jeg også på...

Kyskhedsbælte fra Kink Shop

Admin

2 Dec 2014 på 21:43
Nå - jamen kan da godt komme i tanke om en eller to gaver mere :-)

Til Hotwifen
Smykker der kan give antydningen af hotwife, det kunne være halskæde eller armbånd med pendant "HW" eller måske 2 mande symboler og et dame symbol.
Frækt undertøj til frække byture.

Til cucken
Tja - er creampie ikke altid en god idé? Eller måske noget nyt undertøj til cucken eller hvad med et kyskhedsbælte?

Slettet medlem

2 Dec 2014 på 22:45
Hun har en ankelkæde med 2 mandetegn og et kvindetegn. Hun fik det sidste efterår i fuld offentlighed på en cafe (dog i eet hjørne af cafe'en) og har båret den diskret et par gange inden hun blev gravid sidste gang. Håber snart det kommer frem igen ;-)
Redigeret af Slettet medlem 2 Dec 2014 på 22:45

Slettet medlem

3 Dec 2014 på 06:08
Ballgag, ridepisk/flogger, håndjern.

So kan cuck /hanrej nemt låses af og sættes på plads hvis han ikke opføre sig som han skal.

hottie og cuck

12 Dec 2014 på 00:05
Hmm.. Måske hotwife smykker er en ide til kink-shop.. ??
Ved ikke hvor man eller kan købe dem her i landet... Måske med en underleverandør og lidt længere leveringstid så i ikke skal til at lagerføre en masse ekstra..

Bliver måske et godt grin for Miss Mira at sende hendes cuck ud og forklare en god sølvsmed hvad i gerne vil sælge for dem :-)

Slettet medlem

12 Dec 2014 på 09:58
Jeg købte smykket på nettet i udlandet. Det er en god kvalitet og de har mange designs, både MMF, Ace of Spades osv osv.

Har sendt admin adressen, så kan han jo se om det er noget der skal føres i sortimentet

Slettet medlem

16 Dec 2014 på 20:11
Det ville da være en super ide at få sådanne smykker i jeres sortiment... det ville da friste mig at købe et.

Slettet medlem

20 Dec 2014 på 10:59
En tyr til 1 eller 2 juledag