swinger klub

swinger klub

Slettet medlem

1 Dec 2014 på 19:41
Findes der en swinger klub hvor der ikke vil blive
Set skævt til at min mand vil have sit chastity på?
Vil virkelig gerne kunne nyde fremmede mænd imens han bundet ser til...
Om det er Jylland, Fyn ,, Sjælland eller et andet land betyder ikke så meget

Admin

1 Dec 2014 på 20:51
Hej Asian,
Ja - det gør der. Tror langt de fleste klubber er GANSKE åbne hvad det andgår, men det er måske en god idé at give dem et ring og spørge! Eksempelvis xxdark i København der tror jeg så absolut ikke det ville være et problem og ved af erfaring at der også er andre steder det er helt i orden. Bare husk at lade nøglen blive hjemme .-)

Slettet medlem

1 Dec 2014 på 21:26
Hjælper ikke at ringe til dem :-)

Den lokale tucan der vil der nok for en dels vedkommende blive set skævt. Ofte er det rigeligt grænse overskridende når jeg smider tøser på knæ og giver dem en røvfuld der.

Men en lille køre tur til den klub vi rigtigt godt kan lide Joys i Århus, der er der højt til loftet. Der kommer alle tyk som tynd, gammel som ung, Smuk som grim, Transer, slavefyre og dominaer.

Et godt råd. Hvis i ikke er klubvante så er det en rigtig god ting at finde en eller nogle som i føler tillid til. De ville kunne tage jer under vingerne og forme de / den første aften i klub så det bliver en god oplevelse.

Pøj pøj. og skriv blot og spørg om en million ting hvis du har lyst til det. Kan se det kun er pigen bag tasterne.

Hotwife med mand

28 Dec 2014 på 15:06
XXDark i københavn ... uden tvivl det mest hardcore miljø .. der er der sgu ingen der vil se skævt til et chastity ....
og det kunne nu også godt gå an i tucan ... så bonert er det nu ikke .. it is after all a swinger club :-)

Admin

28 Dec 2014 på 15:22
Mener i øvrigt også at mere eller mindre alle swinger klubber holder forskellige tema aftner hvor det måske passer bedre ind fra event til event.

Asain - tog I nogen sinde af sted egentlig?

LatexFetishPar

24 Feb 2015 på 16:19
Jeg vil anbefale dig xxdark. dk på vesterbro. Det er en pæn lille swingerklub og der kommer mange rare mennesker fra alle sociale lag. Sker det, så sker det i denne klub!! Jeg/min kone kommer der engang imellem. Jeg kommer i sort latexcatsuit, hætte, Pleaser boots... ect. og chastity og ingen kigger skævt til mig..... !!

Kig ind på hjemmesiden. På fredage og lørdag kommer mange par og stemninger en god.

Slettet medlem

24 Feb 2015 på 21:21
Ikke for at være på tværs.

XXdark er sex klub, og IKKE en swingerklub.

Men derudover så er jeg sikker på at xxdark er et sted men højt til loftet og langt til vægene.

Bull72

28 Aug 2015 på 07:39
Vil give resten ret. Xxdark er absolut det mest velegnede sted. Ikke mindst hvis en del af legen indbefatter, at cuck skal slikke pik ren osv. Joys er nok det bedste bud i Jylland, men tucan, specielt på hardcore aftner også kan bruges. Bliv dog væk til par aftener, da set ikke vil passe godt ind.

Slettet medlem

28 Aug 2015 på 16:05
Friste;-)...Her et par stk. af mine privat videoer klik på linkene ned ..;-) docs.google.com/file/d/0BwOcMugmXIj_UnNuSFRsQnhwNlE/edit?usp=docslist_api usp=docslist_apidrive.google.com/file/d/0BwOcMugmXIj_eWM3SUhQNDlUT2s/edit?
docs.google.com/file/d/0BwOcMugmXIj_WW8teW9LcWZ0dTg/edit?usp=docslist_api
docs.google.com/file/d/0BwOcMugmXIj_ZXBlSkRvQ3hsTFk/edit?usp=docslist_api
docs.google.com/file/d/0BwOcMugmXIj_cEptN3dIVmxCYW8/edit?usp=docslist_api / xxdark er vlibe suttet flere gang af bi par;.)der , jeg glæder mig igen ;-)